gikas

Striptease-aerobics

Publicerad 2009-04-20 19:56:49 i Allmänt

I går kväll läste jag en artikel i tidningen Mama som Martina Haag skrivit. Hon är ju bara för knäpp den kvinnan! I artikeln beskrev hon sig själv när hon skulle hitta en passande träningsform och jag höll formligen på att skratta ihjäl mig (för jag var tvungen att stoppa halva kudden i munnen eftersom Ines ligger i samma rum och är så lättväckt - kvävdes nästan...) Tårarna sprutade, så när jag skulle försöka kvida fram det roliga för Nils så blev texten alldeles suddig och oläslig. Fast han skulle nog inte ha förstått ändå, för det var typisk sjuk tjej-humor. 

Här är en bit av texten där Martina ska prova på ett pass i striptease-arobics:

- "En-två-tre-fyra! Rör på armarna också! Lite hur ni vill! ropar hon och drar tufft med handskarna över brösten, lyfter håret upp över huvudet och gör sen ett sexigt CarmenElectrabakåtkast med håret och viftar lockande med armarna. Jag har mina armar rakt ner och hatar alla de andra i min grupp för att de redan nu kan vicka på rumpan samtidigt som de går med höga knän. Anna har gått på yoga så hon är mjuk som en katt och skrattar ihop med fröken. Jag är en levande garderob som försöker fladdra sexigt med händerna över norra Europas bredaste arsle."

(Det här är Martinas nya bok - säkert minst lika rolig)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela