gikas

Friendtex

Publicerad 2009-04-29 20:19:08 i Allmänt

Tänkte att jag måste ju lägga in lite bilder på de Friendtex-kläder jag gillade mest. De här två har nästan lite "Odd Molly känsla" - fast är betydligt billigare tack och lov. (Klicka på bilderna för att få dem större)

Den ljus-rosa tunikan skulle vara supersnygg till ett par slitna jeans och den vita klänningen/tunikan med blå prickar är hur skön som helst så den måste jag nog bara ha i sommar till ett par vita leggings. Svor nyligen på att inte köpa något mer svart på minst ett år, men den här toppen var helt enkelt MIN (man kan ju ha färg under ju):

Fast det blir ju dyrt ändå om jag ska köpa alla så jag måste nog välja bort en eller två.....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela