gikas

Dagen efter...

Publicerad 2009-08-31 00:24:25 i Allmänt

Måste erkänna att jag var vääääldigt seg i morse efter vår maratonkväll i går (efterfesten vi hamnade på varade till tre- halv fyra). Ines stod i sängen och ropade "maaamma", men då jag inte svarade på en gång så provade hon "paaappa" i stället. Då nöp mamma pappa tills han kände sig manad att kliva upp. Lite småtaskigt kanske, men vad gör man inte för en sovmorgon ibland, he he. 

Efter en slö förmiddag och en simpel blodpuddingslunch, så gjorde jag lite förberedelser för ett Gangstar-party i stan. Nils hyrde en släpvagn för att kunna frakta bort allt renoveringsbråte på gården. Vi borde egentligen köpa ett eget släp för jag tycker vi behöver ett titt som tätt. Synd att de tar sån plats bara. Kanske skulle ta och uppfinna en hopfällbar släpvagn - vilken succé det skulle bli. 

Det var jättetrevliga tjejer på partyt och de verkade gilla kläderna. Höstens kollektion har fått otroligt bra respons så det känns kul att få visa upp den. Tajmingen var perfekt för Nils hann precis klart med sina lass under tiden som jag var i stan så han kunde hämta upp mig.  

Väl hemma var det ingen av oss som orkade laga någon middag så det blev en näve pistagenötter till "förrätt" medan vi bestämde vilken pizza vi skulle beställa. Vet inte varför, men det är så grymt gott med något salt och fett dagen efter kvällen före...   

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela