gikas

Fram och tillbaka

Publicerad 2009-08-14 20:40:50 i Allmänt

Har nyss kommit hem från fortsättningskursen i Autocad som jag varit på i Västerås i två dagar. Lisa och jag var ensamma kursdeltagare så det har flytit på mycket bra med hjälp från vår lärare Fredrik så fort vi fastnat eller haft frågor. Vi har dessutom haft jättetrevligt och avhandlat allt möjligt under fikarasterna. Så här bra väder var det bara första förmiddagen, sen var det regnigt, grått och småkallt precis som sist vi var där.  

Förutom kursen så var nog det bästa med resan all god mat som vi fullkomligt proppat i oss. Fredrik bjöd på luncherna och hotellet på frukost och kvällsbuffe´ så det har känts mycket lyxigt att bara få ta för sig och inte behöva fixa något eget (och dessutom slippa disken efteråt :-) 
 
Det var helt underbart att få komma hem till älsklingarna igen, Ines kom springandes och kastade sig i min famn och hunden blev helt galen (svansen gick som en propeller).

Nu sover de båda och Nils och jag ska festa på en pizza och hålla om varandra i soffan. De har haft några hektiska dagar i stugan då jag var borta så vi känner båda två att det ska bli skönt att bara ta det lugnt i kväll. I morgon bär det nämligen av söderut igen då vi ska hjälpa Pontus med flytten till Stockholm. Ingen idé att ens packa upp väskan känner jag.

Nu kommer pizzorna. Ska trycka i mig en sån´ men sen får det baske mig vara smalmat som gäller framöver, nu får det vara slut på frosseriet!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela