gikas

Höst-kollektionen är här!

Publicerad 2009-08-14 22:02:59 i Allmänt

Tjohoo, Gangstarkläderna har kommit!!!

Jag hann bara riva upp lådan och snabbkolla innan jag åkte till Västerås, men jag måste säga att det var mycket fint. Dessutom hade jag sån´ röta att det var en hel del plagg i Ines storlek även denna gången så då vet jag vem som ska få dem när säsongen är över :-)  Lite måste jag nog ändå beställa hem för det är ju perfekta för dagis nu när hon behöver mycket lekvänliga, sköna kläder som tål en massa bus. (Vi börjar förresten inskolningen nu på onsdag).
 
Vi är strängt förbjudna att visa plaggen innan kollektionssläppet på måndag, men jag kan skvallra att höstens accentfärger är mörklila och orange (supersnygga båda två på både tjejer och killar!), dessutom är det som vanligt ett nytt multiprint för säsongen.....

Ååhhh, vad jag längtar efter att få sätta igång nu....första visningen blir på tisdag..... 

Kommentarer

Postat av: Kristina

Publicerad 2009-08-16 11:03:26

Åh vad spännande passar på att dubbelkolla att det är den 23/8 jag har mitt party KL 14.00, stämmer det? Gravidförvirrad

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela