gikas

Party på gatan

Publicerad 2009-08-19 22:54:58 i Allmänt

I går hade jag mitt första (och närmaste) Gangstar-party. Jag behövde bara släpa väskorna in till grannen - perfekt! Kände mig lite oförberedd eftersom jag har varit bortrest och inte hunnit sätta mig in i kollektionen innan det var dags, men det funkade hyfsat i alla fall tror jag. Lite oskarp bild, men så här ser hela kollektionen ut på ställningen:

Tyvärr var några plagg försenade och hann inte komma till premiären, men den som väntar på något gott.....

Jag är grymt nyfiken på en parkas som i alla fall ser supersnygg ut på bild. Hoppas den och de andra restade plaggen kommer redan innan helgen.....håll tummarna....

OBS! Det funkar ändå att beställa av alla plaggen (även de som är försenade) och man har ju alltid full returrätt om man inte känner sig nöjd.   

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela