gikas

Snart är det lilla julafton...

Publicerad 2009-08-11 20:43:50 i Allmänt

Går bara och stampar och väntar på det där efterlängtade sms:et från DHL som talar om att mitt paket från Gangstar har kommit. Det är sagt att kollektionerna ska börja skickas ut idag och i morgon, med förtur till landsbygden (undrar om min adress räknas dit?) Jag är så himla nyfiken på kläderna och färgerna. 

Hoppas jag har sån tur att jag hinner få paketet innan jag åker på kurs i morgon. Ska göra fortsättningen på CAD-kursen under två dagar i Västerås. Efter det hinner jag i princip bara hem och vända för sedan ska vi hjälpa Pontus med hans flytt ner till Stockholm. Självklart passar vi på och besöker mamma, pappa och brorsan då. Blir vädret hyfsat så kanske vi klämmer in ett besök på Skansen också, Ines är så fascinerad av djur så hon skulle säkert tycka att det vore kul.  

Hade tänkt lägga in lite bilder också, men funktionen krånglar visst idag så det får jag hoppa över så länge.
   

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela