gikas

Färdigkursat

Publicerad 2009-12-02 23:48:41 i Allmänt

Jag måste få säga att talar-kursen verkligen överträffade mina förväntningar, både vad gäller min egen prestation och rent allmänt. Jag fick enbart positiv kritik idag också och det är jag stolt över med tanke på all den vånda jag haft för sånt här tidigare i livet. Alla i gruppen har utvecklats mycket på bara 2 dagar och på köpet har vi haft riktigt kul tillsammans. Att dessutom få fika och lyxig lunch på Stadshusverandan är inte fy skam. Tack Trygghetsrådet!

Dagen började mindre bra då bilen isat ihop så mycket att jag fick krypa in genom bakluckan som värsta ormmänniskan för att komma in. Otroligt att den gick att öppna för luckan brukar vara det första som krånglar när det är kallt ute. Nu är den för säkerhets skull laddad med kupé- och motorvärme på timer till i morgon så att jag kommer iväg på lite julklappsshopping medan Ines är på dagis. Den lilla snuttisen har börjat sjunga och det låter jättegulligt! Can´t wait tills luciamorgon, ska bli kul att se om hon försöker hänga med i sången och/eller kör sin coola dans.

Nu är det läggdags. Man är ju inte riktigt van att kliva upp tidigt, fixa till sig och vara på alerten så här långa dagar nu för tiden så jag känner mig nöjd (och stärkt) men väldigt trött. Sov sött! 

    
   

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela