gikas

Tomten i farten igen

Publicerad 2009-12-15 23:49:54 i Allmänt

In med skruttan på dagis och sen iväg till arbetsförmedlingen för att upprätta en ny s.k handlingsplan hos min nye handläggar. Egentligen fullständigt onödigt eftersom de i princip bara kopierade den förra och ändrade datum den ska gälla till i mitten av mars. Fast min handläggare var en trevlig kille som verkade bra att ha att göra med så det kändes ju positivt i alla fall. Nu är det bara att söka vidare. 

När jag ändå var i stan så passade jag på och handlade några av de sista julklapparn tillsammans med Annika N som var ute i samma ärende. Nu har jag max en eller kanske två kvar att köpa, skönt.

Längtar efter familjemedlemmarna i Stockholm, ska bli kul när de kommer till jul. Det brukar bli många uppesittarkvällar, med div sällskapsspel och massor av godsaker.    

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela