gikas

Än är inte festen slut...

Publicerad 2009-07-04 19:22:48 i Allmänt

Åt en underbar "brunch" idag, bara kaffet som saknades. Fil och jordgubbar är så fantastiskt gott på sommaren!

Idag lördag är sista dagen för Gatufesten, men vi ska inte gå i kväll. Pontus & Andréa är däremot på plats. Det blåser ganska kallt när inte solen värmer, och regnmolnen hänger tunga runt omkring. Hoppas ändå att de slipper tråkväder. 

Jag och Ines åkte in en sväng efter lunch för att kolla på Darin. 

Ingen storfavorit, men jag tycker han är en riktigt bra artist som absolut är värd att kolla på. Ines såg först lite olycklig ut när hon fick på sig hörlurarna, men det gick snabbt över när det var så mycket spännande att titta på.
 

Till slut började det gunga lite i småbenen som det brukar när hon hör någon bra musik. 

Innan vi åkte hem så handlade vi lite godsaker till i kväll...eller rättare sagt MYCKET godsaker. Så nu väntar vi bara hem pappa från jobbet så ska vi ha en riktig myskväll i tv-soffan. Jag ska börja med att kolla på reprisen av "Berg flyttar in" hos Pernilla Wahlgren för jag blev så grymt besviken på mig själv för att jag missade det sist. Alla sa att hennes hus var så fint och då vill man ju såklart se det :-)  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela