gikas

Innesittardag

Publicerad 2009-07-20 20:07:50 i Allmänt

Det har tokregnat ute idag så man kunde lugnt sitta inne med gott samvete. Jag passade på att kolla in jobbannonser och skickade i väg en ansökan till ett som verkade riktigt intressant. Nu måste sökandet intensifieras eftersom arbetslösheten fr o m september inte är lång borta. Det börjar brännas kan man säga. Eftersom jag aldrig har varit utan jobb tidigare så lär jag bli en erfarenhet rikare nu. Det känns både spännnade och lite läskigt.  

Igår kväll tog jag mig i kragen och knöt på mig joggingskorna. Det gick riktigt bra så nu blir det nog en sväng till eftersom regnandet har gett med sig lite. Innesittardagar i all ära, men duggregn är mitt favvoväder för löprundor så det här är perfekt. Nu jäklar ska konditionen och rumpan upp ett snäpp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela