gikas

Ines och kärleken

Publicerad 2009-07-08 20:19:49 i Allmänt

Hade nyss en totalt galen unge här som sprang runt och slängde ut allt hon kom åt på golvet och slet sönder det som gick att slita sönder. Varför klagade jag när hon var sen att börja förflytta sig?!? HA, man hade ju rena rama semestern då när hon satt nöjd på samma fläck! Jag blev tvungen att dricka lite vin för att lugna nerverna. Ett halvt glas senare så kände jag lugnet komma över mig som en räddande ängel och den vilda bebin fick ostört "jobba" vidare. (Inte så lilla som det låter, men Tex Mex kycklingen var helt enkelt godare med ett glas vin till - trots att det bara är "lill-lörda´" än ;-)

Plötsligt tystnade trampet av små springande fötter och skramlet av saker som föll i golvet....När barn tystnar ringer varingsklockorna i föräldrars huvuden så även i mitt. Vad gör hon nu?!? Typ jonglerar med knivarna, monterar isär ett uttag eller smörjer in hunden med sololja....???

hittade Ines 20 cm ifrån tv:n (hon som aldrig brukar kolla annars), först stod hon som förstenad men sen började hon klappa ivrigt på sin stora idol - nämligen självaste Bart Simpson. En tecknad lustigkurre som egentligen har alldeles för vuxen humor för Ines, men som trollbundit henne från första ögonkastet. Hon verkar helt enkelt kär i Bart! Det är alltså blonda, lite äldre killar hon faller för...eller kanske man ska säga gula...? 

Snyggingen Bart

Kommentarer

Postat av: Maria Moberg

Publicerad 2009-07-08 21:31:55

Hej där, nu är jag inne hos dig, hihihi



Ja kära värld vad dessa små har massa hyss för sig! Min yngsta blev 4 år och alla de som påstår att man håller sig ung längre för att man skaffar barn vid 40 vet jag inte om jag kan hålla med längre=))



Kram

/Maria

Postat av: Yvonne

Publicerad 2009-07-08 23:23:04

God kväll. Kul att du hittade till min blogg. Läste att du var sugen på en spikmatta...tänk en sån var jag på väg att köpa i förrgår...men jag tyckte det var att slänga pengarna i sjön - ifall den inte är bra. Läste sen i Aftonbladet att det bara var båg med allt vad den skulle vara bra för. Men det kan ju vara båg det A-bladet skriver oxå för den delen.

Ha det. Kram Yvonne

Postat av: Marie

Publicerad 2009-07-08 23:35:58

Hejsan svejasn!



Hör ett rykte att ni eventuellt är på väg norrut! Stämmer det? Tur att vi köpt två båtar denna sommar....annars skulle vi inte rymma hela din familj! Badbåten avgår från Kågehamn 10.00 ;) Welcome!

//Marie

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela