gikas

...och hon åt och åt och åt...

Publicerad 2009-07-05 16:37:26 i Allmänt

I går kväll svullade vi som två utsvultna gamar jag och Nils. Först åt vi en rejäl portion pasta med räksås och sen det mesta av det här. Jag sprack nästan....

Nu kommer det en vidrig bekännelse också; jag åt upp resten idag!!! Skippade lunchen och åt godis och snacks i stället. Så, nu vet ni vilken hemsk människa jag är. Sitter här och skäms samtidigt som jag slickar skålarna. Burp....

Efter den första dödssynden frosseri, så gav jag mig i kast med nästa - lättja. Låg som en padda med min svullna mage i vädret och solade på altanen. Gäller ju att passa på innan fulvädret kommer till veckan. Det sägs att det ska bli regn och rusk. Naturen jublar, men vi andra vill aldrig att detta underbara ska ta slut. Fast jag ska erkänna att det faktiskt varit lite skönt nu då vi haft lite svalare ett par dagar så man har fått hämta andan. 

Grannen nedanför kom förbi med sin söta Bischon Frisé Rufus som Egon älskar att leka med. Jag vet inte om man ska kalla det "lek" för min bisexuella jucke...eh jycke, gjorde allt för att få belägra den andra. Lill-picken blev alldeles röd (solbränd kanske efter att ha varit blottad så länge) och bakdelen ville aldrig sluta guppa. Jag blir inte förvånad om han får höftedsfel snart om han inte lär sig att behärska sina lustar. Tacka vet jag rutinerade tikar som brukar sätta honom på plats direkt om han ens försöker sticka fram nosen. Kanske därför han satsar mer på de lite vekare killarna...? Jäkla snusk-hund! Snart ryker "bollarna" tror jag.   



 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela