gikas

Sommar-rea-fynd

Publicerad 2009-06-25 20:08:24 i Allmänt

Hade möte på Trygghetsrådet med min handläggare/coach på morgonen och man känner sig alltid lite extra taggad när man varit där för de ser bara möjligheter och lyssnar verkligen på vad man vill. Tummen upp!

Efteråt borde jag ha åkt raka vägen hem och gjort något nyttigt, men jag kände helt enkelt för lite egentid och gjorde en shoppingrunda. Missade den här fina barnmöbeln sist de såldes på Coop så nu var jag på hugget (figurerna på pallarna är jättesöta och passar kanon i Ines blivande rum) halva priset = 199:-. 
 
Efter det några reafynd åt mig själv. En halterneck-topp från som jag sneglat på tidigare men varit för snål för att köpa och ett par ursköna vida "boyfriend" jeans, båda från Esprit.

Sen gjorde jag en avstickare in på Claes Olsson på vägen hem och köpte en urtuff strandradio. En annan är ju så omodern som inte har någon i-pod eller mp3 att lyssna på, men en enkel fm radio för 99:- duger gott tycker jag.

"Sommar sommar sommar....." tralalalala
 

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-06-25 21:59:45

Jätte fin Radio, sån vill jag oxå ha! fanns den i rosa?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela