gikas

Bloominghome

Publicerad 2009-06-04 21:33:40 i Allmänt

Jag som skulle ta fina bilder och visa er från mitt och Josefines besök i den nya inredningsbutiken på Fridhemsgatan 114 som invigdes ikväll, men så glömde jag helt att plocka upp kameran (klantigt). Det var i alla fall en liten garagebutik med mycket fina saker i gammaldags, fransk lantlig stil. Företaget har även en webshop så då kan ni ju lika gärna kolla in utbudet där. 

 http://www.bloominghome.se/ 

Gungsoffa till barn Gungsoffa för barn 1495:-

Vi har inte riktigt den vita, romantiska stilen hemma, men visst fanns det en del som man hade kunnat tänka sig ändå. Dessvärre kändes shoppingkvoten redan uppfylld efter Birsta-vändan så jag höll igen.

Urusel, eller bara trött på att baka? Storkalas på gång? Vår granne Charlotte driver ett riktigt smarrigt företag som jag varmt kan rekomendera, kolla här får ni se:

http://frokenmat.se/

 En av Fröken Mat´s fantastiska skapelser

Charlotta var med och bjöd på ljuvligt fika under invigningen. Jag hade inte hunnit äta middag innan så snacka om det var svårt att hålla sig till EN bulle (som den lilla moralpredikaren på min högra axel sa åt mig att göra).  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela