gikas

Med Nils i Birsta City

Publicerad 2009-06-04 11:42:27 i Allmänt

Eftersom det är en ganska unik företeelse så känns så känns rubriken lite extra speciell för mig. Mitt ex fick alltid migrän när Birsta kom på tal och min nuvarande får en stel, lite panikartad blick. Men nu är i alla fall dealen i hamn, tre timmars ska jag få spendera med min käre sambo i shoppingmeckat men då måste det ingå tid för fika, lunch och ett besök på Biltema. På resterande tid ska jag hinna köpa sommarblommor, kanske några krukor, skofack, blöjhink, hundmat och lite hygienartiklar, men det ska nog gå - man är väl proffs, he he ;-))

Ikväll ska jag och min söta granne Josefine vara med på invigningen av en ny inredningsbutik i stan. Jag återkommer med lite "reklam" för den ikväll.

Måste bara får visa den här roliga bilden som jag tog när Ines lekte med sin far i den nya jordgubbskojan som vi köpte igår.

TITTUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela