gikas

Nationaldagen

Publicerad 2009-06-06 20:37:21 i Allmänt

Mycket fotboll idag. Först hade Ella match på Essviksvallen mot Sund. Tjejerna spelade minst lika bra som motståndarna, men hade problem med att sätta målchanserna så tyvärr blev det förlust idag.

Jag och Ines fick klappa på Ella´s kompis Sara´s vovve, en schnauzer som helst av allt ville bli kliad på baken som han lite ofint vände upp mot alla som visade intresse.

Ella som råkade skjuta mitt på målvakten vid ett friläge gjorde ändå en bra match och var inte alltför deppig efteråt.

Efter lunch åkte vi ut till Alnö och firade Maria som fyllde år. Vi fikade galet mycket så jag kände mig som en explosionsfärdig ballong när vi åkte därifrån. (Maria gör by the way världens godaste bullar)

Kolla in vilken fiffig handbok hon fick av sina barn. Undrar om de verkligen tänkte sig för när de gav henne denna, nu blir hon ju proffs på att hantera alla deras knep. 

Nu har Nils & jag bänkat oss i soffan med var sin kall öl för att se Sverige-Danmark i fotboll. HEJA SVERIGE! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela