gikas

Spontana besök - ja tack

Publicerad 2009-06-17 00:46:53 i Allmänt

Ännu en kall sommardag snart till ända fast lite sol fick vi se i alla fall så det finns hopp. Grannen Josefine med sonen Elias tittade in en sväng precis när jag hade som tråkigast och sånt gillar jag, alltid kul med besök. Elias skjutsade Ines i lära gå vagnen men jag hann tyvärr inte få upp kameran innan åkturen var slut så det blev så här i stället:

Kolla in storleksskillnaden, man kan inte tro att Ines bara är tre månader yngre än Elias. Det lär dröja betydligt längre än så innan hon får så fina lockar.

Fick inte mycket vettigt gjort idag, men Ines gjorde desto mer. När jag såg den här luriga blicken insåg jag att det var något bus på gång:

Mycket riktigt, hon hade öppnat Gangstar-väskorna och plockat ur alla kläderna som jag omsorgsfullt vikt ihop.

Men vem kan bli arg på någon som har ett sånt här smittande smile, inte jag i alla fall :-)


Lite senare fick jag en till glad överraskning till då en av mina bästa vänner, Annika N kom förbi med charmtrollet Meja. Storebror kör cross här i Nolby och mamma Annika vågar knappt titta på så då kom tjejerna hit i stället på fika. Passade utmärkt för då fick jag räcka över en lite försenad födelsedagspresent också som stått här och väntat.

Tänk att en dag som börjat så segt och småtrist, blev så trevlig ändå. Som pricken över i så låg paketet från Mandel i brevlådan och allt passade perfekt. Toppen är som gjord för mig med ett så fint motiv. Nyfiken: Någon som vet vad "jádore" betyder?

Shorts i chinos-modell 249,95, vita jeansleggings 229, 95 och "sko-topp" 10:- ( !!! ) från Mandel.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela