gikas

Ny frisyr

Publicerad 2009-03-25 23:05:39 i Allmänt


Inga större förändringar, men efter lite velande så blev det en rak lugg med lite mörka slingor i frampartiet men den ljusa färgen kvar i övrigt. Ser aningen grånyanserat ut men det tror jag dämpas efter ett par tvättar, eller jag hoppas i alla fall att det gör det även om det inte ser så tokigt ut som det är heller. Jag ska försöka spara ut längden en liten bit till men långt blir det ju aldrig med mitt tunna "bebishår".  Enda möjligheten är i så fall löshår men inte ens det vore någon bra lösning för mitt eget hår skulle aldrig hålla att fästa det i. Däremot visade tjejerna på salongen ett alternativ som faktiskt skulle kunna funka tillfälligt i alla fall, ganska korta tränsar som man fäster med pyttesmå klämmor. Dyra, eftersom det var äkta hår, men de går ju å andra sidan att använda om och om igen. Det vore kanske värt en slant att en enda gång i livet få prova på att ha lite hår att slänga med. Jag kanske ska ge mig själv en helt onödig men kul födelsedagspresent...? 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela