gikas

24000 bloggläsare

Publicerad 2009-05-13 14:25:20 i Allmänt

Blogg-proffsen, typ Pernilla Wahlgren kan ha runt 24000 läsare varje dag. Snacka om att man måste känna press på sig att skriva något vettigt då. Hon och de andra får kanske 50-100 kommentarer också på varje inlägg, de kan ju knappast hinna läsa alla. Kollar man lite på kommentarerna så verkar det nästan som att vissa människor tror att de är nära kompisar med t e x Pernilla bara för att de följer hennes blogg. Andra är riktigt spydiga och elaka och kommer med synpunkter till hur hon tar hand om sina barn och så. Har de inget bättre för sig, kan man tycka. 

Kollade lite på bloggarna i topplistan också och det är oftast unga människor som egentligen inte skriver något speciellt, men de kan ändå ha över 100000 läsare - per dag - och tjänar en massa pengar på sitt bloggande. Otroligt! 

Jag tjänar inga pengar alls på mitt bloggande och jag tycker det är fantastiskt nog att så många som 10-16 personer följer min blogg dagligen. Jag skriver egentligen inte för något syfte alls utan bara för att det är roligt, plus att det alltid är kul att lära sig något nytt.

Nu ska vi se om Ines är klar med "rengöringen" av mina skor för då ska vi äta en egenhändigt komponerad kalkonpaj som jag inte har en aning om hur den smakar, men luktar gott gör det i alla fall. Kram på er alla mina bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela