gikas

Bäst i test

Publicerad 2009-05-10 16:54:34 i Allmänt

Jag valde kamera med omsorg, läste tester och hörde mig för bland fotokunniga. Sony Cyber-shot skulle vara en riktigt toppenkamera för vardagsbruk. Pyttsan! Med viss reservation för okunnigt handhavande och felaktiga inställningar så håller jag faktiskt inte med. Jag tycker ofta att färgerna blir konstiga och bilderna oskarpa. Minsta lilla rörelse så blir det suddigt. Dessutom så tar det tid innan den knäpper så motivet hinner ofta ändra position. Irriterande.  

Just nu deppar jag för att min klart bästa bild på Pontus sedan länge (som också är rätt unik med tanke på att han oftast duckar eller gömmer sig) blev, just det - suddig! Grrrr

Min fina stor-kille som kanske flyttar hemifrån till hösten om han kommer in på någon av de skolor han sökt i Linköping eller Stockholm. Det kommer att kännas konstigt och tomt, men det kanske är dags för honom att pröva vingarna nu.....

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-05-11 10:17:39

hej! jo nu närmar det sig faktiskt sista rycket:)

Köket är på plats, så nu återstår bara lite tapetsering + att måla den förbannade trappen, snacka om skitgöra!

Daniel jobbar på bra hehe.. Han är ju styrd av maffian- det vill säga mig haha stackars karl... ;)

kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela