gikas

Sååå nöjd!

Publicerad 2009-05-07 21:42:38 i Allmänt


Strålande sol hela förmiddagen, men sen kom molnen smygandes och med dem kom regnskurarna. Just nu ösregnar det. Jag är ändå rätt nöjd med mig själv för jag tog kommandot över latmasken och sprang en runda trots blötan. Om sanningen ska fram så sprang jag ju inte hela vägen runt Västbo, det hade jag aldrig orkat, utan jag körde typ intervaller med jogging resp "power walk". Jobbigt att springa så här första gången, men himla skönt efteråt. Regn är det perfekta vädret att motionera i, det känns lättare att andas då, särskilt när man har dåligt "flås".

Nu har jag promenerat ganska flitigt och t o m sprungit en gång den här veckan så det vore väl attan om jag inte ska kunna hålla i nu och köra vidare på samma linje. Både min kropp och själ behöver det!

Förresten, det nya Telia-paketet är inkopplat så nu äntligen funkar allt trådlöst! Det behövdes ingen datanörd heller utan det räckte med en helt vanlig nörd - Nisse från Manpower. (Förlåt älskling, jag skojar, du var jätteduktig!) Nu har vi inga sladdar tvärsöver golvet längre, men den här boxen vet vi inte riktigt vad vi ska göra av så det måste tyvärr bli golvet tills vidare. Just nu är jag bara tvärnöjd över att det äntligen funkar så man kan sitta med datorn var man vill i huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela