gikas

"Magtröjor" mm

Publicerad 2009-05-07 00:00:15 i Allmänt

Trodde väl aldrig i mitt liv att jag skulle köpa korta tröjor igen som inte ens täcker hela magen - så typiskt 80-tal! Då var det väl en sak med en mage platt som en planka, men nu....dagens betydligt mjukare form vill man ju inte skylta med på det viset precis. Ändå låg det inte bara en, utan två såna toppar i kassen från Monki som föjde med hem från Birsta City idag. Fast jag kan försäkra att den här gången ska de inte bäras med magen bar utan det blir garanterat ett längre linne under, då blir det faktiskt helt ok. Den söta väskan blir perfekt i sommar. Vit topp 150:- Blå/lila 90:- väska 120:-

Köpte också det här långa linnet med flätade band som blir fräscht tillsammans med vitt. Min kamera är urdålig på att återge färgerna så det är skarpare lila än vad det ser ut på bilden. (Måste kolla inställningarna) 180:- på Monki
 
Inte nog med detta...gjorde ett fynd på Esprit också där jag fick denna för halva priset (var några små lösa trådar i brodyren, men det fixar jag lätt) . Blev också väldigt mörk på bilden, men är vit egentligen, hur fin som helst. 

Det jag egentligen åkte till Birsta för att köpa var solhatt till Ines, eftersom det börjar bli lite värme ute nu. Hon blev ursöt i dessa från Kapp-Ahl (cerise, 39:90) och Lindex (blå rosor, 69:90)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela