gikas

Till salu

Publicerad 2009-05-11 11:07:58 i Allmänt

Nu måste vi rensa bort lite möbler och prylar - eller ganska mycket...om jag får bestämma. Många saker är ju rätt svåra att göra sig av med av olika anledningar, men om man tänker på hur stor sannorlikheten är att man använder prylen igen så blir det lättare. Hela fina grejer vill man ju inte slänga, men då får det gå till återanvändning av någon annan i stället. Dessa är till salu för en billig peng:

Vit skinnimitationspuff (unik i Sverige, kommer från Spanien) 500:- Turkos skinnpuff 100:- Grå tv-bänk 100:-

Dagbäddstomme (har ej bestämt om den ska säljas eller användas ute) Loftsäng 700:-inkl madrass, Robin skrivbord + byrå 100:-/st


Babysitter 400:- Tummen mobil 250:- Acta Graco bilstol 450:- Liten hundflytväst 150:- Ny pyjamas, stl M 100:-

Om du eller någon annan du känner behöver något av ovanstående så är det bara att hojta till.  

Kommentarer

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2009-05-12 15:03:53

Hej Erika!



Tänkte höra med dig om du har kvar babysittern?

Om du har de så köper jag den super gärna=O)!



Du får gärna skriva en kommentar på min blogg om du har den kvar eller inte!



Ha en bra dag!

Mhv/ Anna-Karin

Postat av: Anna-Karin

Publicerad 2009-05-12 21:52:31

Nu vart jag glad!

Jag ska upp på fredag till gnarp så då skulle jag kunna svänga förbi eller om jag kan skicka min svåger i morgon eller på torsdag? Vad passar bäst för dig?



MVH/Anna-Karin

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela