gikas

Vik hädan feber!

Publicerad 2009-05-27 20:09:29 i Allmänt

Jaaa, nu äntligen börjar kroppen kvickna till så jag har stora förhoppningar om att kunna friskförklara mig själv till i morgon. I går kväll blev jag lite lurad för då tog febern ny fart på kvällen, men peppar peppar så hoppas jag inte att det blir likadant nu. So far so good...

Nyss bjöd Nils på min första kopp kaffe på 5 dagar och till det hade han gjort en rabarbersmulpaj. Jag hade lätt kunnat bli lite nykär av ett så trevligt initiativ om det inte varit så att den fina pajen kom ut lite bränd. Att den blev lite bränd var ingen större katastrof i mina ögon (sånt händer), men för Nils blev besvikelsen så stor att han började gorma och svära på en sån överdriven nivå att det liksom inte fanns utrymme för några rosenskimrande känslor. Man skulle kunna säga att han gjorde skäl för smeknamnet "Kakmonstret" på ett lite mindre trevligt sätt, hi hi.

Fast med hjälp av lite glada tillrop från min sida och det faktum att pajen faktiskt verkade ätbar i mitten så kan jag berätta att det hela slutade riktigt gott i alla fall. I Love Rabarerpaj och I Love Nils som gjorde den åt mig!

Kärleken övervinner allt - Även brända pajer, hi hi

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela