gikas

Ett skamligt förslag

Publicerad 2009-11-15 17:41:22 i Allmänt

I går kväll satt vi på förfest med några vänner i stan innan vi gick till Stadshuset och den vackra spegelsalen. No Comments spelade live och med tanke på att de kör mest partycovers så var stämningen hög både på dansgolvet och runt omkring. Jag och Nils har för det mesta väldigt kul tillsammans när vi är ute för vi är rätt lika - vi vågar släppa loss och ser till att ha kul. Det gäller oavsett alkoholintag, jag dansar faktiskt lika gärna nykter :)

Plötsligt när vi stod där och dansade, så kom en kille och åmade sig tätt emot mig så jag hamnade mellan honom och Nisse, sen sa han med munnen mot mitt öra "det här har du aldrig varit med om förut va?". Jag förstod att han syftade på en trekant, men blev så paff att jag inte hann reagera innan han såg Nils blick och dröp av illa kvickt. Vilken fräck typ!     
  
  

  

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-11-15 21:24:11

Haha Tur att Nissis va med:) Vilka tokiga karlar det finns...

Postat av: Kristina

Publicerad 2009-11-16 09:41:02

Nu har jag dragit igång en tävling tillsammans med pirum Parum, titta in och tävla!!!



http://kissegirl.bloggagratis.se/2009/11/16/2191954-tavling-pirum-parum/

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela