gikas

Fotomodell i miniformat

Publicerad 2009-11-27 18:36:06 i Allmänt

Ines dagisbilder var en katastrof, hon ser drogad ut. De åker tillbaka allihop. Dessutom är det ett barn som vänder sig bort på gruppbilden så jag är inte alls nöjd med Mima den här gången. Eftersom det är första "riktiga" bilderna vi har på Ines så känns det viktigt att hon i alla fall är sig lik liksom. Som tur var fanns det en annan utväg. Naturbegåvningen Linnea Svedin, min kompis dotter som går fotoprogrammet på Mediaskolan (eller vad den heter). Hon bokade genast in oss i skolans studio dit vi åkte idag.

Vår dotters signum verkar vara "blyg i 30 sekunder sen går det över" så lagom tills Linnea plockade fram kameran så var hon redo att le som ett proffs. De glesa "Tore Wrethammar-tänderna" syntes redan på första bilden tror jag och sen körde hon alla poser man kan tänka sig...och kameran smattrade. Jag kan inte tänka mig annat än att det blev många kanonbilder att välja mellan. 

Här kollar tjejerna resultatet: 

I can´t wait to see them

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela