gikas

Klädbestyr

Publicerad 2009-10-12 23:58:49 i Allmänt

Det tog en halv dag innan Ines och jag kom iväg på våra ärenden idag. Först blev det lite kurragömma i "kojan"

Sen var det dags för en snabb lunch och slutligen lite pyssel med klädleveranserna som skulle lämnas ut idag. När jag packade ner så packade Ines upp så det tog sin lilla tid innan allt var ute i bilen.

När jag ändå var halvvägs mot Birsta så blev det en tur till köpcentrat för att bl a fortsätta jakten på den perfekta höst/vinterjackan. Jag provade säkert 10 stycken, men ingen "kärlek vid första ögonkastet" tyvärr. Tror att jag måste sänka kraven om jag inte ska frysa ihjäl till vintern. Hittade däremot lite annat jag gillade, bla ett par lila adidasbyxor som ska få ersätta mina gamla mysbrallor, kul med lite färg.
  
Brukar sällan hitta något till mig själv på KappAhl, men den här toppen åker nog på nästa gång det är fest, 249:-

Toppen, tajta jeans...och ett par knähöga stövlar så är looken klar. De här fanns på Din sko, jättesköna och mycket snyggare på, men jag är ändå lite tveksam till att behålla dem för egentligen ville jag ha ett par helt släta men med högre klack...får se hur jag gör, hyfsat pris i alla fall 599:-. 
 
Ines fick också partykläder, men de får ni se en annan gång för nu har prinsessan lagt sig. Min underbara äldsta dotter hade städat och gjort fint när vi kom hem så jag kunde bara krypa ihop och mysa i kväll med gott samvete. Nu har jag softat klart och är redo för sängen, det gäller bara att se upp var man sätter sina fötter när man stiger ur soffan för annars kan det bli pungkross och ett herrans liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela