gikas

Rum för trivsel

Publicerad 2009-10-02 10:00:57 i Allmänt

Har varit lite si och så med bloggandet på sistone känner jag, men konstigt nog har inte tiden räckt till trots att jag är s a s arbetslös. Det har varit mycket med både renovering, jobbsökeri och Gangstar-partyn så både dagar och kvällar har varit ganska fullteckande, fast det är samtidigt roligt när det händer mycket tycker jag.  

Fridas rum målade jag klart igår så det ska bli kul att se vad hon säger nu när hon kommer hit från sin mamma ikväll. Precis som i Andréas rum så fattas det lite piffning så jag återkommer med bilder när det är fixat. Idétorkan för altanen släppte till sist så nu ser det rätt nice ut där också. Jag fick faktiskt med mig Nils ut till Birsta igår där vi köpte lite frosttåliga växter som ska bli "pricken över i". Ska plantera dem idag så ska ni få se hur det blev. Vi köpte också lite saker som fattades till Fridas "nya" rum och några kuliga handdockor vi hittade åt Ines. Måste säga att Ikea är bra på sånt som barn gillar, Ines stortrivdes. 

Den söta råttan fick också följa med hem för den höll hon i ett fast grepp hela tiden. Var inte orolig mormor, den bits inte, hi hi.

Nu ska jag äntligen påbörja Ines rum och det ska bli så himla skönt att ge henne ett eget lek- och sovrum.   

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela