gikas

En helt vanlig dag

Publicerad 2009-10-15 23:47:58 i Allmänt

I dag har vi gjort lite småpyssel inne; jag har städat och sorterat upp leksaker i Ines rum, Nils har satt upp lister och skruvat ihop Fridas nya skrivbord. Det blev också en del jobb med Gangstar och uppdraget i Mac & Mulle, men i det stora hela så har det varit en skön och avslappnad dag helt utan stress och påtvingade "måsten" - jätteskönt!
Nu är det hög tid att komma i säng för i morgon ska Nils plågas hos tandhygientisten och jag måste följa med och hålla handen. Nä, jag skojar...jag måste med för att han ska ta Ines direkt efteråt då jag ska in till Stadshuset för att gå på en föreläsning som Trygghetsrådet anordnat. Berättar mer i morgon vad det handlar om, blir säkert både roligt och lärorikt i alla fall. Sov så gott allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela