gikas

Ett genombrott på jackfronten

Publicerad 2009-10-17 00:35:55 i Allmänt

Har kanske äntligen hittat jackan med stort J...på Sisters där jag inte ens tänkt på att kolla. Gick bara in på Brothers för att köpa en jacka åt Nils som vi pratat om, men jag fick för mig att kolla in damavdelningen också när jag ändå var där. Jag har spelat fotboll med tjejen i butiken så vi surrade ett tag innan jag nämnde att jag sökte en snygg jacka. Hon plockade fram en svart parkas som satt helt perfekt och var hur skön som helst, men den hade två stora fickor fram som jag först tyckte var urfula. Fast efter lite övertygande säljsnack från Jeanette att det var just dem som "gjorde hela jackan" så började jag ändra uppfattning och tycka att det kanske inte såg så tokigt ut ändå (lättpåverkad?). Den är i dyraste laget, men jag tror jag ska slå till ändå, för jag känner att jag kommer att trivas med den...trots fickorna.  

Vill ni se? Det gick inte kopiera bilden så bläddra genom katalogen på www.sisters.se så ser du den.       

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela