gikas

Fyndat!

Publicerad 2009-10-28 23:22:16 i Allmänt

Efter att ha varit ungdomstaxi åt kidsen så blev det en kvällsvända till Birsta City. Tur var väl det för jag gjorde några riktiga kap! Förutom lite underkläder på rea så hittade jag ett par vardagstoppar som jag känner att jag kommer att gilla ordentligt = de kommer att användas flitigt = de kommer definitivt att vara värda varje krona.

En affär som jag sällan går in på (av den anledningen att jag känner mig för gammal) är Carlings, men nu gav jag butiken en chans bara för att det var 50% på alla tjej-överdelar. Om inte annat så tänkte jag att jag kanske kunde hitta något åt Andréa. Hon blev dock utan för jag hittade helt otippat en ursnygg, svart paljett-topp med halterneck drapering fram och ganska bar rygg. Med ett långt enkelt linne under blev den perfekt så jag köpte faktiskt en likadan i vitt också (men utan paljetter). Den svarta känns som en stark kandidat till nyårsfesten, den vita spar jag nog till sommaren :)   

Nu har Nils kommit hem efter eftermiddagspasset på jobbet så jag tror jag ska ordna lite te med rostat bröd och skagenröra, mums. Ha det så gott allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela