gikas

Kampanjer & erbjudanden

Publicerad 2009-10-26 15:38:06 i Allmänt

För VIP-värdinnor gäller t o m 31:a oktober: Köper du ett nyhetsplagg till ord.pris så får du köpa valfritt plagg ur kollektionen för halva priset! Gäller alltså även de dyraste jackorna, så passa på nu!

(Hur blir man VIP-kund? Jo, i våras blev de som bokade ett party under aug-sept automatiskt medlemmar, men annars blir man det om man handlar för över 2000:- under en säsong, alltså vår eller höst. Kan absolut vara värt att satsa på om man älskar Gangstar för det innebär både fina erbjudanden och överraskningar) 

1:a november-15 november: Alla som köper en överdel till ord.pris får köpa en underdel till halva priset!

16:e november-6:e december: Alla som köper 4 plagg får det billigaste gratis!

Det kommer inte att bli någon "öppen" rea i år, men som säljare får vi erbjuda våra favvokunder att handla extra förmånligt innan jul. Ni är mina favvisar allihop så meddela om ni är intresserade. Risken är förstås att många plagg hinner sälja slut, men det finns alltid en hel del godbitar kvar tycker jag.

Nu har jag även börjat ta emot reservationer på kollektionsplaggen. De som är slutsålda redan nu rundar jag bara av priset lite på, men de som blir till salu efter säsongsslut rabatterar jag med ca 20-30% eller mer. Reserverar man ett plagg så har man alltid möjlighet att ångra sig sen när det blir till salu.  

Boka vår-partyt redan nu! Vill du vara först ute nästa säsong så passa på och boka redan nu. Vårens fräschingar släpps den 12:e februari och jag gissar att det blir rusning....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela