gikas

Ines monterar

Publicerad 2009-09-05 18:56:45 i Allmänt

På förmiddagen var det rätt hyfsat väder så då var vi ute på prommis. Vi gick inte långt precis, men eftersom både Ines och Egon ville gå själva så hade jag fullt sjå att hålla ihop dem runt vagnen. Det tog tid innan vi kom hem igen. Som tur var så kom inte regnet förrän efter lunch och då höll vi oss till inomhuspyssel. Jag fick för mig att vi skulle skruva ihop Ines minimöbler som hon ska ha på sitt rum. Först marknadsståndet som jag berättat om tidigare i bloggen - det blev bara hur sött som helst! Ines har haft jättekul särskilt med de små träglassarna som jag köpte till så det här är verkligen en leksaker jag kan rekommendera. Kolla efter märket JaBaDaBaDo på Toddler om du blir intresserad av något liknande. 

Det finns flera olika askar/lådor att köpa till; frukt, grönsaker, glassar, godisar mm allt i trä med underbara färger. Ines har ett kakfat med muffins också (fast man kan ju ha bananer på fatet också om man vill).  

Sen moterade vi ihop hennes nya bord med tillhörande pallar som jag hittat på Coop i Birsta.


Klart för fikakalas med en mycket nöjd liten värdinna.

Kommentarer

Postat av: Linda o.

Publicerad 2009-09-06 09:45:05

haha så nöjd hon såg ut vid ny bordet :D söt jäntan.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela