gikas

Dagiskläder och nya kuddar

Publicerad 2009-09-08 16:42:16 i Allmänt

I helgen beställde jag en "rugby-tröja" åt Ines via SimplyColors med tryck på ryggen. De var snabba som attan för den kom redan idag. Stl 86/92 var dock ruskigt stor så hon lär väl växa i den lagom till våren eller så. (Färgen på den övre bilden stämmer bäst överrens med verkligheten)

Kolla in den snygga baksidan:

Man får själv välja text och typsnitt och det är kul för man ser resultatet direkt på skärmen.

Efter besöket på Arbetsförmedlingen så gjorde jag och Annika N en liten shoppingrunda på stan. Jag hittade nya kuddfodral till soffan på Ohlsson´s tyger, 2 för 100:-. De gamla var stickiga och otrevliga så det blev ett lyft.  

Ines fick också ett par nya baggyjeans från KappAhl, 199:- med coola "chinos-fickor" bak. De fanns på pojk-avdelningen om ni undrar. Ines lär inte märka skillnaden men jag slipper se allt glitter och pråliga mönster som ofta finns på tjej-avdelningen. Den dagen kommer då hon själv kanske väljer sånt, men än så länge får ju jag vara med och bestämma :-)  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela