gikas

Mysig söndag

Publicerad 2009-09-20 22:34:17 i Allmänt

Eftersom jag inte kom hem förrän vid 3-tiden i natt så var det jättesnällt av svärmor som smög in och plockade upp Ines när hon vaknade i morse så jag fick sovmorgon. (Hon var barnvakt igår och sov över). När jag vaknade sken solen så vi bestämde oss för att gå en allemanut. Sist hade jag ju bara 4 rätt så nu skulle det bli revanch.

Dessvärre var frågorna minst lika knepiga den här gången så det fick bli en del gissningar. Fast med lite hjälp från svärmor fick jag i alla fall ihop 6 rätt den här gången. När vi kom hem blev det frasvåfflor med sylt till lunch. 

Ines har varit på ett stålande humör hela dagen och särskilt glad blev hon när jag satte ner keyboarden på golvet så hon fick spela hur mycket hon ville...och med hela kroppen.
  
På kvällen var soffan full av tjejer i alla storlekar som ville kolla på "Ensam mamma söker", Andréa, Ella, några kompisar till henne, Ines och jag. Egentligen ett ganska fånigt program, men kärlek och romantik är ju alltid spännande ändå på något vis. På tal om det så längtar jag tills Nils kommer hem från jakten igen men det blir inte förrän på tisdag kväll och då ska han direkt ut och jobba nattskift - urk.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela