gikas

Höstshopping

Publicerad 2009-09-26 23:29:51 i Allmänt

Jag och Ines har köpt likadana mysiga Gangstar-tröjor, båda var rätt stora så min ska bytas men Ines lär snart växa i sin.
 
I går blev det faktiskt lite mer höstshopping till mig själv, jeanstights, glansiga svarta tights, tre toppar, strumpbyxor, en scarf och en partyväska. Egentligen skulle jag köpa skor också. Med tanke på att jag funderade på om de skulle vara platta och bekväma eller sexiga och höga så får man väl säga att det fanns en viss "tantvarning" med i bilden, plus min vanliga förmåga att vela till det ordentligt. Det slutade med att jag kom hem utan skor, men shit vad mycket snyggt det fanns - särskilt de skyhöga. Ett speciellt par hade jag lätt kunnat ställa på en hylla som ren prydnad och belysa med spotligthts, VILL HAAA!

Fick faktiskt användning för vissa av kläderna direkt när jag kom hem för då blev det Stadshuset med Vanja och Annika. Träffade många kända ansikten så vi hade en riktigt trevlig helkväll. Jag är hemma så mycket nu att det är verkligen skönt att få komma ut, klä upp sig och träffa lite folk som omväxling. Nils jobbar hela helgen så han valde att stanna hemma med Ines och bara ta det lugnt.   

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela