gikas

Fullt med snygga kläder

Publicerad 2009-09-27 22:26:15 i Allmänt

När Ines sov idag så passade jag på och hänga upp och prova igenom Friendtex-kollektionen. Jag bedömer att det är kläder för tjejer/damer mellan 35-100 år. Inte det mest ungdomligt trendiga kanske utan mer åt det bekväma, figurvänliga och klassiska men ändå riktigt snygga modeller i storlekar mellan S-XXL. Tipsa gärna er omgivning att jag har dem här för provning och beställning till nästa söndag. Sista dagen kör jag öppet hus i Ortvikens båtklubbstuga mellan kl 12-15 och visar även Gangstar-kläderna. Alla som vill får komma.
 
Tunikan t h i grått, svart och cerise/plommon, den påminner lite om Odd Molly i stilen och satt riktigt fint på. 

Kolla in den grå pälsvästen till vänster, helt rätt i höst! Den lila västen gillar jag också, fast min favorit blev nog ändå den här långa urmysiga koftan som skulle vara perfekt att kura in sig i nu när höstkylan kommer. 
 
Det följer med skor, bastoppar, strumpbyxor, tights, halsdukar, baskrar och några kepsar också. Plus en del herrkläder som var rätt schyssta. Kläder som inte alla har, så skicka hit era mammor och svärmödrar så får de prova, eller informera dem om öppet hus med fika nästa söndag. Ni yngre är självklart också välkomna för det finns ju en del för er också...Gangstar om inte annat. Ni som fått kompensationskupongen för restade plagg kan ju passa på och nyttja den då om ni vill.     

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela