gikas

Kvarvarande rea - minst 50%

Publicerad 2009-09-21 11:43:50 i Allmänt

Jag har inte så mycket kvar nu från förra säsongen, men det finns några riktiga fynd för den som har barn i rätt storlek. Härliga mjukisbyxan Hanna i stl 5 år kostar nu 90:-
 
Bebisdressen/pyjamasen Dexter i stl 6 mån 100:- (SÅLD)

Superkoola baggybyxan Fred med ställbar midja i 6 mån kostar 130:- (SÅLD)

Den här snygga pikétröjan Mille i stl 1 år matchar Fred perfekt (detaljer i cerise) 80:-

Precis som Mille så har pikétröjan Malte i stl 5 år lite "Fred Perry-stuk" (men är betydligt billigare) 90:-

Supersnygga cardigan Olle passar till allt och är lika snygg på tjejer som killar, stl 3 år 110:-

Eller vad sägs om den här tuffa collegevästen med huva (den svarta randen på huvan går hela vägen ner i ryggen också), kanon över en tunnare tröja om det är lite kyligt, stl 4 år 110:-

Jag har också kvar några härligt äppelgröna plagg, t-shirten Eddie 6 år och klänningen Emmy 4 år 80:- resp 100:-/st. Tänk er dem med en svart eller grå tröja under - lyser lätt upp i höstmörkret.


T-shirt och linne i ett! Petter är en riktig tuffing med Gangstar-tryck fram, stl 4 år 90:-
 
Sist men inte minst cooling-tröjan Casper med alla figurerna, stl 4 år 90:-

Har bara dessa exemplar kvar så passa på nu (tipsa gärna dina vänner också, särskilt de med 4-åringar eftersom jag har flest plagg i storlekarna där i kring kvar nu).

Vill du paxa plagg ur höstkollektionen så går det bra redan nu. Jag säljer dem så snart plagget har sålt slut hos Gangstar eller när säsongen är över strax före jul. Visningsplagg som säljer slut tidigt tar jag fullpris för, men mot slutet av säsongen lämnar jag en viss rabatt.

Kommentarer

Postat av: Mia & Tilly

Publicerad 2009-09-21 18:11:25

Hej!!

Har sänt ett meddelande till dig på FB. Vill gärna beställa lite kläder.

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela