gikas

Hemligt plagg

Publicerad 2009-09-13 15:10:57 i Allmänt

Ni vet väl att man kan beställa s k hemliga plagg från Gangstar? Köper man en vara för ordinarie pris så får man köpa hur många hemliga plagg man vill för 75:-/st. Man väljer själv storlek och om det ska var till kille eller tjej, vad man sen får för plagg blir en överraskning, men det kan vara vad som helst från tidigare kollektioner.

Vi säljare får också beställa såna och kolla vad jag fick - en jeansjacka som jag faktiskt inte sett förr, supersnygg! Inte alls så där styv och hård som de annars kan vara och riktigt fin tvätt. Gangstar-märkena finns också att köpa och jag tror jag ska sy på några såna. Kjolen på bilden är från vårkollektionen men den sålde slut på nolltid så jag är glad som hann få en. (Den finns dock i mörkgrått nu i höst)
 
Självklart åkte jackan på när vi skulle till Alnö och kolla in en barnklädbytesmarknad som några mammor ordnat.

Tyllkjolen heter Sally, mössan Pyret och halsduken Elvis - allt från Gangstar.  

På bytesmarknaden hittade jag några billiga plagg som hängde med hem, men bästa fyndet kom Ines med; en ByggarBob-lastbil som låter. Klart tjejen ska ha en bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela