gikas

Hemsydda kläder

Publicerad 2009-09-16 16:31:47 i Allmänt

När jag fick mina första två barn så sydde jag faktiskt en del kläder till dem och det var riktigt kul. Pontus har bl a en liten skinnjacka kvar som jag gjorde när han var runt 2 år. Nu känns det som att jag inte har tid att sy själv men jag hittade tre adresser med hemsydda barnkläder som jag måste få tipsa er om. Kan ibland känna mig lite skeptiskt till hemsytt som man bara sett på bild, men de här tjejerna verkar vara riktigt proffsiga och priserna är helt överkomliga. Jag gillar särskilt mössorna men det fanns även andra kläder att beställa. 

Den här är från www.monty.se och det finns massor av roliga tyger att välja mellan. Roliga mössor kan man aldrig få för många av, eller hur?  
 
Här är en till från butikbillaba.blogspot.com 

Hos www.mysungar.se gillade jag den här plyschtunikan som det även gick att beställa mysiga byxor till.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela