gikas

Klipp och klistra

Publicerad 2009-09-02 19:07:15 i Allmänt

När jag var yngre ritade och pysslade jag mycket, fast nu har jag inte gjort det på många år. Ändå tycker jag fortfarande att det är kul så jag vet inte varför det är nedlagt. Kanske för att all tid läggs på andra, större projekt, som att renovera hus t e x. Nu målar jag väggar i stället för prinsessor och söta djur.

I går fick jag dock väcka den gamla pysselnerven till liv då Ines nya dagispärm skulle snyggas till och göras mer barnvänlig. (Den var från början en konferanspärm som någon säkert skänkt till förskolan). Man skulle sätta in lite bilder också både på barnet och dess familj. Att försöka fixa detta tillsammans med en sprallig 1 1/2 åring (med sabotage i blicken) var betydligt lättare sagt än gjort. Jag var totalt svettig och i upplösningstillstånd när det äntligen var klart, men slutresultatet blev rätt bra ändå. En riktigt disco-pärm a´ la Ines. 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela