gikas

Nästa rum påbörjat...

Publicerad 2009-09-22 13:59:35 i Allmänt

När jag lämnat Ines på dagis så tog jag och Egon en halvlång prommis i maxfart - för mig alltså, jycken hade nog mer kvar att ge, konstigt nog med de där korta små benen. Jag har funderat över en sak, om jag kör s k powerwalk, så blir jag ändå inte anfådd. Med min nuvarande dåliga kondis så tycker jag att jag borde flåsa mycket mer, men det är bara om jag joggar eller går i backar som jag får upp pulsen. Ändå sägs det ju att en snabb promenad ska vara väldigt effektiv träning så kroppen får ju motion i alla fall. 

Efter det satte jag igång direkt och tejpade lister och fönster i Frida´s rum inför målningen där inne. Trist jobb, men man har igen det sen då det inte blir några fula färgrester kvar efteråt. Jag hann måla ett varv men nu ska Ines hämtas på dagis så resten får vänta tills jag har passning åt henne.    

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela