gikas

Nytta, nöje och liten snorunge

Publicerad 2009-09-06 23:54:07 i Allmänt

När Ines sov städade jag hallen, köket och vardagsrummet så det såg hysat ut innan jag lämnade över den nyvakna lillasystern till sina äldre syskon som nyss kommit hem. Jag skulle nämligen gå på ett afropowerdans-pass, koreograferad afrikansk dans där det gäller att få hela kroppen i gungning...typ. Salen var proppfull och det blev ångande hett, men kul var det. Absolut något jag tänker gå på fler gånger. Näst efter träning med boll så är ju all form av dans den bästa motionen man kan hålla på med tycker jag.

När jag kom hem såg det ut som kaos i hallen, köket och vardagsrummet...igen. Det var den här lilla "snorungen" (bokstavligt talat) som var ansvarig för det mesta, med hjälp från sina systrar.

Fast lilla fröken tacklade av fram emot kvällen och fick förutom snuvan även feber. Ska man skylla på dagisbaciller kanske..? Inte alls kul när barn blir sjuka, men man får i alla fall chansen att hålla om dem lite extra mycket.

Det blev inte riktigt den där tv-mys-kvällen som jag hade räknat med. Visserligen såg vi programmen, men det var många störningsmoment så jag missade nog en del i alla fall. Inte hela världen.


Kommentarer

Postat av: nikita

Publicerad 2009-09-07 02:05:48

hej ! Vilken storlek har du på Glenn-tröjan i din visningskollektion? =) Tacksam för svar!

mvh Nikita

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela