gikas

Svenska hollywoodfruar

Publicerad 2009-09-14 22:55:55 i Allmänt

Men snacka om att det direkt blev en slags hatkärlek till det programmet som började på tv3 ikväll. Jag vet inte vad jag ska säga, ni måste bara kolla. Man får följa tre, svenskor som lever lyxliv i Hollywood och jag lovar, man retar upp sig totalt på dessa bortskämda damer samtidigt som man skulle vilja leva deras liv bara för en dag. 

Efter en nästan helt tv-fri sommar har jag ett antal serier som jag gärna följer i höst; Ensam mamma söker, Idol, Top Model, Sveriges fulaste hem och nu dessa rika damer. Synd att vi inte kan spela in så man kan kolla när man vill, en regning dag då man inte har något annat för sig. Ja ja det är väl inte hela världen om man missar något avsnitt heller, det verkliga livet här hemma kan ju vara nog så spännande...eh  :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela