gikas

Jag slutar med Gangstar

Publicerad 2010-04-25 12:53:37 i Allmänt

Efter fjärde säsongen som Gangstar-säljare har jag bestämt mig för att sluta. Främst beroende på en ändrad strategi från Gangstar som innebär att vi måste  sälja via egen firma. Det blir gynnsammare för alla, vi får bättre förtjänst och kunderna slipper kryssade ordersedlar och får sina plagg direkt.  

Jag hade nog också hoppat på tåget om det inte varit för att jag inte vet hur det blir med jobb till hösten. Om jag ska gå på a-kassa igen så är jag förhindrad att starta eget även om det blir i liten skala. Knäppa regler kan man tycka, men det är ju tyvärr  bara att rätta sig efter dem. Skulle det vara så att jag får fortsätta på nuvarande jobb, eller hittar ett annat så kan jag ändå känna att det blir för lite tid över att kunna hålla på med Gangstar så därför känns det faktiskt rätt att lägga av. 

Kommer att sakna alla trevliga kunder, men hoppas att vi ses i andra sammanhang i stället.

Fram tills dess är det vår/sommar säsongen som gäller och den sträcker sig ända fram till midsommar så varmt välkommna att höra av er om ni vill beställa kläder, boka en visning eller reservera visningsplagg. 
 
Ines har fått sin "Bernadotte" t-shirt nu och den är riktigt cool med sina söta figurer. Undrar om ankan är präst eller best man åt apan och björnen som gifter sig...?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela