gikas

Otrogen

Publicerad 2010-04-16 07:30:31 i Allmänt

Det märks inte minst på bloggen att man har börjat jobba heltid, jag har inte tid att uppdatera varje dag längre. Nu slängde jag fram datorn en snabbis innan jag sticker. Hoppar över frukosten idag för de har tydligen fredagsfika på Life så då äter alla tillsammans - trevligt.

Efter jobbet ska jag vara otrogen.....men inte mot Nils utan snarare alla frisörer jag känner. Gick nämligen förbi Jess när jag var på stan en snabbsväng igår och stod och kollade på några produkter när expediten frågade om jag ville ha hjälp. - Ja, egentligen...med tanke på utväxten, svarade jag och log snett. -Jag har fått in ett återbud i morgon kl 17 vill du boka redan då så får du. - Oj, det vore ju faktiskt toppen då är jag fin till helgen - Kör, sa jag. Så fick det bli även om jag känner mig lite som en svikare. Fast jag vet ju att alla "mina" frisörer är upptagna långt fram de tider som skulle funka med mitt jobb så jag var bara tvungen att gripa chansen. 

Nä, nu måste jag sticka. Hörs vi inte senare så önskar jag alla en riktigt trevlig helg! Jag ska i alla fall njuta av lite ledighet för det har varit en intensiv vecka. Kramizar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela