gikas

Påskharen förstörde allt

Publicerad 2010-04-05 18:53:56 i Allmänt

Shit också, jag ledde ganska klart i min och Nils vadslagning innan påsk. Jag hade bara 2,4 kg kvar till målvikten medan Nils vikt var i stort sett oförändrad från starten. Nu blev det en ny vägning i går och efter allt påstgodis kunde man bara konstatera att nuförtiden fastar det fort - jag hade gått upp TVÅ kilo!!! Nils hade helt otippat blivit av med ett så nu hamnade vi betydligt närmare varandra igen. Dessvärre är det en hel del snacks kvar i skåpet och jag litar inte riktigt på min förmåga att kunna låta bli det. Måste nog vara taktisk och plocka fram det då barnen är hemma så det inte bara är jag som äter, det måste ta slut fort. I morgon är det vardag igen och då ska jag sköta mig bättre, vägrar förlora! 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-04-05 22:17:04

Gör som jag, kasta bort godiset!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela