gikas

Årets näst sista dag

Publicerad 2010-12-31 00:07:28 i Allmänt

Från att ha varit runt 10 personer i huset, så är vi plötsligt bara 3; jag, Nils och Ines. Stockholmarna valde att fira nyår hemma och ungdomarna har åkt åt olika håll. Det blev väldigt tyst och tomt, men samtidigt ganska lugnt och skönt efter flera hektiska veckor. När jag kom hem efter jobbet hade Nils lagat en jättegod middag och jag snodde ihop en fräsch sallad till förrätt, till det en flaska gott rödvin och soft musik i bakgrunden - mysigt. Efter läggdags för Ines slötittade vi på en otroligt fånig, men ändå rätt underhållande vampyrfilm - Van Helsing. Vrålande, förvrängda monster är inte riktigt min grej. Då är klassikern "Repmånad", som vi kollar på nu, betydligt roligare. Vilket gäng.

Nu till något betydligt "tjejigare": Jag hade riktigt tur på lunchen idag då jag nöp sista exemplaret av Hypnose julförpackning som reades ut till halva priset. Köpte också samma doft fast i mildare kropps-spray att ha till vardags, en liten väska från Sisters och ny Matrix hårspray som jag är smått beroende av.
 
Nyårsafton i morgon och både Nils och jag är lediga och tänker ta dagen som den kommer, vore skönt att få börja med en liten sovmorgon...
  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela