gikas

Mina julklappar

Publicerad 2010-12-28 21:55:40 i Allmänt

Som jag berättade igår så fick jag nytt köksporslin från Höganäs av mina föräldrar. Brorsan hade köpt ett härligt doftljus från inredningsbutiken Spiti  http://www.spiti.se/  

Andréa hade hittat en jättefin fyll-i-bok som handlade om mig "Till min mamma - du är viktig för mig". Blev riktigt rörd när jag läste den. Älskar dig också Gullegumman!

Ella kom med nya köksredskap i svart plast precis som jag hade önskat mig. Av Pontus fick jag en supermysig bamsekram (som fattig student la han fullt förståeligt sina pengar på julklappar till sina systrar i första hand). 

Min käre sambo hade slagit in ett par sköna tumhandskar i skinn, en kombinerad bilskrapa/sop, ett pimpelspö (eh, what?!) och en eldkorg.

   
Tack alla kära för mina fina julklappar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela